Recent, Matteo a lansat o nouă piesă. Melodia se numește „Ai amorțit?” și este produsul unui fenomen inedit. Aceasta a fost aleasă în urma primului focus grup făcut în România cu ajutorul Tik Tokerilor. Cântărețul le-a prezentat tinerilor 11 piese încă nelansate și i-a lăsat pe ei să decidă care va fi următorul hit.
Întreg procesul de selecție a fost fenomenal, iar artistul a avut marii emoții. Cei 19 Tik Tokeri aleși au fost împărțiți în grupe și au intrat în studio alături de un producător, care le-a arătat fiecare melodie. Fanii s-au delectat ascultând cele 11 piese, iar la finalul audițiilor au ales-o pe cea care le-a plăcut cel mai mult. (CITEȘTE ȘI: CARANTINA SCHIMBĂ VEDETELE CU TOTUL! CE A AJUNS SĂ FACĂ MATTEO ÎN IZOLARE! ARTISTUL S-A REPROFILAT)
Deși Matteo a trăit niște emoții cumplite, la finalul zilei a fost mulțumit de alegerea făcută și chiar mai mult artistul a decis să lanseze patru dintre cele mai votate piese. (VEZI ȘI: MATTEO, DESPRE VIAȚA ÎN TREI! URMEAZĂ BOTEZUL ȘI NUNTA)
„Pentru că Tik Tok-ul este o aplicație care mi-a atras atenția încă de la început, am decis să fac asta împreună cu ei. De asta am adunat influenceri din platformă cu care să aleg următorul mei single, pornind de la faptul că multe piesa s-au viralizat în urma challenge-urilor făcute de ei, printre care Panama și Alo. Trebuie să recunosc că am avut mari emoții până să văd piesa aleasă, am avut emoții de parcă am asistat la a doua naștere. Am încercat să nu influențez alegerea lor și de asta nu i-am însoțit în studioul în care ascultau piesele și i-am lăsat pe mâna lui John, producătorul meu”, a declarat Matteo.